U Splitu je 28. i 29. studenoga 2016. godine održan 29. Kongres ugostitelja i turističkih djelatnika Hrvatske obrtničke komore.
Nakon izlaganja predsjednika cehova županijskih područnih komora i vodstva Ceha o aktivnostima u proteklih godinu dana i aktualnoj problematici struke te nakon izlaganja predstavnika resornih ministarstva i nadležnih institucija i rasprave, izdvojeni su glavni problemi ugostiteljskog i turističkog sektora i predložena moguća poboljšanja poslovanja. Na kraju, usvojeni su sljedeći zaključci:
1.Tražimo dosljednu provedbu Strategije razvoja turizma RH do 2020. godine, posebice u dijelu fiskalne politike, kojom je predviđeno smanjenje porezne stope, a ne povećanje kako je predviđeno poreznom reformom 2016.g. Strategijom je jasno definirano da se u sektoru ugostiteljstva, koji je generator novih investicija i zapošljavanja, predviđa smanjenje stope s tadašnjih 13%, na manju, kako bi se ciljevi iz Strategije mogli provesti. Više na hok.hr
Zaključci 29. Kongresa ugostitelja i turističkih djelatnika HOK-a
- Objavljeno 30.11.2016.
- u kategoriji Važne informacije
Povezane novosti
Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije objavilo je Javni poziv za dodjelu oznake „Hrvatski otočni proizvod“ u 2025. godini. Oznaka „Hrvatski otočni proizvod“ dodjeljuje se otočnim proizvodima i nematerijalnom dobru u svrhu očuvanja otočne tradicije i identiteta u skladu s Programom „Hrvatski otočni proizvod“. Zahtjevi se zaprimaju do 31. listopada 2025. godine, a o […]
U sklopu projekta “Turizam za mene”, koji se provodi od listopada 2023. godine, Obrtnička komora Primorsko-goranske županije udružila je snage s Društvom za istraživanje i potporu (DIP) kako bi unaprijedila pristup turizmu osobama s invaliditetom. U rujnu su organizirane dvije radionice stručnog osposobljavanja na temu održivog razvoja i društveno odgovornog poslovanja. Radionice su se fokusirale […]
Oprezno s poslovnim registrima i adresarima za objavu podataka! Nastavlja se praksa učestalog slanja poziva obrtnicima za upis podataka obrta u razne „registre“, no zapravo se radi o komercijalnim poslovnim adresarima. Upis nije obvezan već se radi o slanju neobvezujućih ponuda. Kao obrtnici, nemate obvezu prihvata ponude, niti pristanka na objavu podataka u raznim „registrima“. […]