Upišite se u bazu

Search
Close this search box.

AKADEMIJA PODUZETNIČKIH VJEŠTINA ZA ČLANOVE CEHA FRIZERA, KOZMETIČARA I PEDIKERA UDRUŽENJA OBRTNIKA RIJEKA

Udruženje obrtnika Rijeka, Ceh frizera, kozmetičara i pedikera, za svoje članove organizira nastavak specijaliziranog poslovnog seminara za frizere, kozmetičare i pedikere ”Akademija poduzetničkih vještina”.
Cilj edukacije je polaznike osposobiti za jednostavnije, lakše, modernije, ali i učinkovitije i profitabilnije poslovanje, a provest će ju predavači 4look Academy.

Edukacije je podijeljena u 4 stupnja i sastoji se od predavanja, radionica i vježbi, a po završetku sva 4 modula, polaznicima će biti dodijeljena diploma.

 

Prije ljeta odrađena su prva dva modula:

 

I. MODUL:

 

1. Osnova poslovanja i izrada poslovnog plana

 

2. Financije i osnove troškova

 

II. MODUL:

 

1. Psihologija prodaje

 

2. Pozicioniranje ponude vrijednosti

 

Treći modul održat će se 27. i 28. listopada kako slijedi:

 

III. MODUL

 

1. Komunikacijske vještine – 27. listopada (utorak) s početkom u 16,00 sati

 

Komunikacija se smatra jednim od važnih pitanja u svim radnim sredinama. Komuniciranje među ljudima često se smatra marginalnim, nečim trivijalnim u odnosu na važne organizacijske procese i ciljeve. Ipak, istraživanja pokazuju da je upravo to, komunikacija-licem-u lice, skrivena snaga u pozadini svakog stvarnog problema ili poteškoća te blokira daljnji razvoj organizacije, vlastite karijere, vlastitog privatnog života kako smo ga zamislili. Obzirom da smo rođeni kao komunikatori i društvena bića, kako je moguće da se to događa?

 

2. Osobni imidž – 28. listopada (srijeda) s početkom u 09,00 sati

 

Osobni imidž je slika koju odašiljemo svijetu, dojam koji ostavljamo na druge. Imidž je ujedno i poruka koju šaljemo ciljnoj javnosti. O našem imidžu u velikoj mjeri ovisi uspješnost naše prodaje, bez obzira što prodajemo: sebe, svoje znanje, tvrtku, proizvod/uslugu, intelektualni kapital… Jer, svi smo mi prodavači.

 

Edukacije su interaktivne pa je, zbog lakšeg i kvalitetnijeg rada, broj ograničen na 25 polaznika.

 

Kotizacija po modulu iznosi 100,00 kn, a prijave se zaprimaju najkasnije do 21. listopada.

 

 

 

Edukaciji mogu prisustvovati i oni koji nisu pohađali prva dva modula!

 

Prijave i informacije na:

 

[email protected]

 

372-114, 091 401 0800

kontakt osoba: Jana Sertić

Povezane novosti

Poziv na online predstavljanje EU natječaja „Potpora poduzećima za certifikaciju proizvoda i uvođenje sustava upravljanja”
Hrvatska obrtnička komora poziva sve zainteresirane obrtnike na online predstavljanje natječaja „Potpora poduzećima za certifikaciju proizvoda i uvođenje sustava upravljanja.“ Ovim pozivom moguće je ostvariti bespovratne potpore u iznosu od 3.000,00 do 150.000,00 EUR za aktivnosti certificiranja proizvoda, usluga i procesa odnosno certificiranje sustava upravljanja. Tijekom online predstavljanja sudionici će dobiti detaljan uvid u natječajnu dokumentaciju i […]
HOK izradio obrasce kao pomoć obrtnicima prilikom podnošenja obveznih poreznih prijava
Sekcija računovođa Hrvatske obrtničke komore izradila je nove obrasce PO-SD i PO-SD-Z kao pomoć obrtnicima prilikom podnošenja obveznih prijava Poreznoj upravi. Obrtnici obveznici paušalnog oporezivanja dohotka najkasnije do 15. siječnja 2025. godine dužni su predati godišnje izvješće o ostvarenom dohotku za 2024. godinu na Obrascu PO-SD. Ako je obrtnik tijekom godine obavljao zajedničku djelatnost obrta, obvezan je kao nositelj […]
Sastanak delegacije Veleposlanstva Republike Kosovo i suradnika sa predstavnicima Obrtničke komore Primorsko-goranske županije
Danas,  28. studenog 2024.godine u Obrtničkoj komori Primorsko-goranske županije održan je prijam delegacije Veleposlanstva Republike Kosovo na čelu sa veleposlanikom g. Martinom Berishajem, predstavnicom Ministarstva vanjskih i europskih poslova Republike Hrvatske, gđom. Erminom Lekaj Prljaskaj,  predsjednikom Vijeća Albanske manjine Primorsko-goranske županije, g. Gani Xharrahi te predsjednikom Zajednice Albanaca Primorsko-goranske županije, g. Gjergj Lekajem. Delegaciju su […]