U Splitu je 28. i 29. studenoga 2016. godine održan 29. Kongres ugostitelja i turističkih djelatnika Hrvatske obrtničke komore.
Nakon izlaganja predsjednika cehova županijskih područnih komora i vodstva Ceha o aktivnostima u proteklih godinu dana i aktualnoj problematici struke te nakon izlaganja predstavnika resornih ministarstva i nadležnih institucija i rasprave, izdvojeni su glavni problemi ugostiteljskog i turističkog sektora i predložena moguća poboljšanja poslovanja. Na kraju, usvojeni su sljedeći zaključci:
1.Tražimo dosljednu provedbu Strategije razvoja turizma RH do 2020. godine, posebice u dijelu fiskalne politike, kojom je predviđeno smanjenje porezne stope, a ne povećanje kako je predviđeno poreznom reformom 2016.g. Strategijom je jasno definirano da se u sektoru ugostiteljstva, koji je generator novih investicija i zapošljavanja, predviđa smanjenje stope s tadašnjih 13%, na manju, kako bi se ciljevi iz Strategije mogli provesti. Više na hok.hr
Zaključci 29. Kongresa ugostitelja i turističkih djelatnika HOK-a
- Objavljeno 30.11.2016.
- u kategoriji Važne informacije
Povezane novosti
Odlukom se određuju najviše cijene određenih proizvoda i određenih kategorija proizvoda u trgovini na malo radi sprječavanja negativnih učinaka promjena pojedinih cijena, a u cilju otklanjanja štetnih posljedica na tržištu u pogledu opskrbe potrošača određenim proizvodima u trgovini na malo na području Republike Hrvatske. Ova Odluka odnosi se na subjekte koji obavljaju registriranu djelatnost trgovine […]
Odlukom se određuju najviše cijene određenih proizvoda i određenih kategorija proizvoda u trgovini na malo radi sprječavanja negativnih učinaka promjena pojedinih cijena, a u cilju otklanjanja štetnih posljedica na tržištu u pogledu opskrbe potrošača određenim proizvodima u trgovini na malo na području Republike Hrvatske. Ova Odluka odnosi se na subjekte koji obavljaju registriranu djelatnost trgovine […]
Već dva mjeseca traje ozbiljan problem s ambalažom na koju se pri nabavi uredno plaća naknada za zbrinjavanje, ali obrtnici – posebice ugostitelji – nemaju mogućnost povrata ni adekvatnog zbrinjavanja iskorištene ambalaže. Ambalaža se gomila, skladišni prostori ne postoje za toliko ambalaže, a sezona je u punom jeku. Mnogi ugostitelji nemaju gdje skladištiti praznu ambalažu, […]


